Szczyt bezczelności?

with 6 komentarzy

Taki oto mail trafił do mojej skrzynki pocztowej. Mam nadzieję, że nikt się na to nie nadzieje…

6 Odpowiedzi

  1. Widać ktoś z naszych wschodnich sąsiadów lubi nasze karty kredytowe. Kurcze, gdyby nie te krzaczki podróbka byłaby idealna, tak jest tylko bardzo dobra. Ale kilka ludzi na pewno da się naciąć :(. Z drugiej strony, ja czegoś takiego nie dostałem – skąd oni mają dane klientów?

  2. fatako

    Też tego mejla dostałem

  3. no właśnie – na komercyjne konta dostaliśmy to z fatako ;(

  4. swoją drogą wysłałem do WBK tego mejla – zobaczymy jak zareagują

  5. Gregory

    Oszustwo prawie doskonałe. Prawie, gdyby nie użycie translatora 😉
    A tak na poważnie to każdemu użytkownikowi konta online powinno się wepchnąć na siłę do ręki broszurkę z opisem jak się na coś takiego nie nadziać, bo nawet kilka przypadków na tysiące maili to i tak za dużo.

  6. no to spełniłem swój obywatelski obowiązek:

    Szanowny Kliencie
    Uprzejmie informuję, iż strona na którą kierował link umieszczony w tym mailu jest fałszywa. Jest to tzw. phishing, czyli próba wyłudzenia od klienta danych typu NIK, PIN do usług BZWBK24 lub kart płatniczych, nie należy korzystać z linku który jest w nim umieszczony. Jednocześnie informuję, że bank wspólnie z organami ścigania podjął działania zmierzające do wyjaśnienia sytuacji. Klienci którzy skorzystali z linku i wpisali poprawny NIK i PIN dla własnego bezpieczestwa powinni zmienić PIN do usługi w Oddziale lub skontaktować się z Pomocą 24 telefon 61 856 5242 i pilnie zablokować usług BZWBK24.

    Z poważaniem
    Paulina Zawadzka
    Zespół Doradców Usług Bankowości Elektronicznej
    Departament Bankowości Bezpośredniej – Direct Banking
    Bank Zachodni WBK S.A.

Zostaw Komentarz